Ticket naar Werk wordt ingezet om de kansen op het vinden van een andere baan aanzienlijk te vergroten (denk aan medewerkers die aan het herstellen zijn van ziekte of je WW-ers als jouw organisatie eigen risico-drager is). Wij bieden intensieve begeleiding in de vorm van coaching, advies en training om snel en effectief een passende functie te vinden.
Ticket naar Werk’ heeft een doorlooptijd van 5 maanden met 12 contactmomenten (variërend van 1 tot 4 uur). Daarnaast hebben we tussentijds intensief, in ieder geval wekelijks, contact met de cliënt via de telefoon/mail/LinkedIn/WhatsApp om de voortgang erin te houden èn kansen te verzilveren.
Alle coachingstrajecten starten wij met een gratis intakegesprek wat vervolgens wordt omgezet naar een plan van aanpak. Deze blijven we tijdens het traject volgen zodat we inhoudelijk goed blijven aansluiten op de (persoonlijke) doelstellingen.
Wat levert het op?
Schriftelijke rapportage:
Na het intakegesprek stellen wij een maatwerk plan van aanpak op. Iedere 6 weken ontvangt de opdrachtgever van ons een schriftelijke voortgangsverslag. Na afloop stellen wij een eindevaluatie met aandachtspunten voor de toekomst op naar aanleiding van het eindgesprek.
De gesprekken vinden plaats op ons kantoor in Doetinchem (Hanzestraat 33). In overleg kan het ook op een andere locatie, echter hiervoor zullen extra kosten in rekening worden gebracht i.v.m. de reistijd van de coach.
Noot 1: Toevoegen Facet5
Facet5 een online persoonlijkheidsvragenlijst en heeft een stevige wetenschappelijke basis gebaseerd op de meest recente inzichten rondom de Big-5. Je krijgt een uitgebreid en goed leesbaar rapport (ook internationaal inzetbaar). Facet5 biedt naast inzicht in de persoonlijkheid ook inzicht in motivatie en drijfveren, een sterkte/zwakte analyse in relatie tot kerncompetenties. Het maken van de Facet5 kan thuis (online) en het nabespreken van het rapport duurt ongeveer 2 uur. Dit rapport is tevens ter ondersteuning voor de leidinggevende en medewerker om een passend ontwikkelingsplan te maken om duurzame inzetbaarheid te stimuleren. Deze module kan los ingekocht worden €399,- excl. btw.
Noot 2: Dit outplacement traject is zeker een goede ondersteuning zijn bij een re-integratietraject. Echter wij nemen niet de rol van casemanager over. De verantwoordelijkheid van het traject blijft dan ook bij de werkgever. Wij trainen en coachen de medewerker in het vinden van passend werk maar garanderen vanzelfsprekend geen nieuwe baan. Tevens voorzien wij de werkgever van een kort voortgangsverslag elke 6 weken die kan worden toegevoegd aan het (poortwachter-)dossier.
Annemieke Rexwinkel – Pelgrom
06 - 22 69 79 77
Kirsten van Til
06 - 14 54 87 68
Klik hier voor onze voorwaarden
Blijf op de hoogte van al onze trainingen, gratis masterclasses, events. Je ontvangt van ons periodiek een nieuwsbrief en kunt je altijd weer uitschrijven als je dat wilt.
Volg ons ook op social media
De Verbinders
Hanzestraat 33
7006 RH Doetinchem
Kamer van Koophandel 74557386
team@deverbinders.nl
www.deverbinders.nl
© 2023 - realisatie StudioDubbel